Vraťte tělu správný dech a zbavte se bolestí zad!

Eliminujte bolest zad!
Soustřeďte se na správné dýchání – Zde je  prvopočátek vašeho úspěchu!

Nejenže kvalita správného stereotypu dechu pozitivně ovlivňuje váš organismus, ale dokáže ho:
1. Zklidnit
2. Zharmonizovat
3. Uvolnit napětí v zádech

Dech patří k základním životním funkcím a díky vdechovanému vzduchu probíhají v buňkách lidského těla základní životní funkce! Zaujměte preventivní přístup proti bolestem zad! A naučte se jako první dýchat do břicha! Vaší možností je naučit se cvičit podle:
1. VIDEA

2. OBRÁZKU

Snímek obrazovky 2017-09-03 v 19.13.49

Pro každého z nás je normální vnímat dech jako plynulý, zároveň neslyšný. Nádech i výdech má souvisle navazovat.

Na co si dát pozor!?
1. nadechujte se nosem
2. vydechujte  ústy
3. nikdy nevydechujte při cvičení s příliš otevřenými ústy

Když nebudete dávat pozor na tyto 3 věci, tak dochází k vyloučení funkce právě břišních svalů, následně se břišní svaly nezapojí do další činnosti dechu.

Všeobecně je známo, jak dechová cvičení napomáhají odstraňovat bolesti páteře, pozitivně  uvolňují nesprávné postavení žeber, poté rovnají kulatá záda, výtečně korigují postavení hrudní páteře, pánve, rozšiřují linii ramen /zejména pak ramena korigují nadřazenost pro vykonávání správných pohybů páteře/. Jakmile natrénujete dýchání do břicha v leže, postupně se propracujte  k takto zautomatizovanému dechu v sedě, stoji chůzi a při jakýchkoliv denních činnostech.

!!!Pro  dokonalost a preciznost!!!:
Máte možnost na stránkách: www.skolazdravazada.cz získat EBOOK ZDARMA
„7 tajných cviků pro zdravá záda“

– po vyplnění emailu na stránce vám do pár minut přijde na váš e-mail
– v ebooku se jako první objeví opět právě výše důležitý popisovaný cvik

Pozor! Pokračujte v dalších cvicích až ve chvíli, kdy si osvojíte: Jak správně dýchat do břicha, protože tím zvyšujete efektivitu dalšího cvičení. Po dlouholetých zkušenostech s klienty vím, že uvědomování a kvalitní  provedení  dechu do břicha se naučíte během jednoho až tří dnů

Nyní jste se seznámili s prvním krůčkem: Jak nejefektivnějším způsobem začít odbourávat bolesti zad, hlavy, únavu, usměrnit stres.

Pokud zvládáte procvičit dechové funkce, potom v dalším příspěvku se pojďme společně naučit základní cvik k napřímení těla.

Jitka Hipčová

Komentáře