Jak eliminovat bolest krční páteře? Aneb 5 jednoduchých kroků k okamžité úlevě!

Bolí Vás krční páteř? Zažili jste nemožnost otočit krční páteří, silnou bolest svalů a nepříjemný pocit, který  řada  z vás zná? Bolí Vás hlava? Svaly na krční páteři jsou ztuhlé? Máte neustálý pocit otáčet hlavou či se sami snažíte se o masáž trapézových svalů?

Všichni z nás přispíváme, dokonce se podílíme na vzniku bolesti, poruch v oblasti krční páteře, např: sedíte-li delší dobu v nepříznivé poloze?! Často si stěžujete na bolest jedné strany? Udělali jste prudký pohyb?! Nevyhovuje Vám poloha při spánku?! Vstáváte ráno se ztuhlým krkem?
Máte neskonalou touhu se protáhnout? Prostě rozhýbat tělo? Krční páteří byste  měli  bezbolestně,  plynule otáčet ze strany na stranu, patří totiž mezi nejpohyblivější oblast páteře.
Proto vyhněte se dalekosáhlým následkům a pojďme se podílet na jejich odstranění.

5 jednoduchých kroků, jak začít s terapií.

1.V této fázi každopádně odložte jakákoliv namáhavá cvičení.
2.Na nejvíce citlivá a bolestivá místa krční páteře nejprve použijte přiložení suchého tepla, nejméně na 15 min.
3.Následně se soustřeďte se na dechová cvičení do oblasti krční páteře, nezapomeňte na nácvik dechové vlny.
4. V rámci kompletní terapie začněte s protahovacími cviky na krční páteř a to vleže na zádech, až potom pokračujte se cvičením v sedě.
5.Pijte dostatek tekutin.

Toužíte potom znát jednotlivé cviky, které vám pomohou k okamžité úlevě? Chcete se o cvičení na krční páteř dozvědět více? Pak se podívejte na www.skolazdravazada.cz. Některé cviky lze stáhnout zcela zdarma!

Komentáře